kariinekstrand

Tessin hjälper

Kategori: Allmänt

Hej! Idag har min lärare vart helt knäpp, vid 11.20 så började vår människa och etik lektion och då säger min lärare (eftersom vi var i två grupper) att vi skulle ha vårt rollspel klockan 11.10 och vi fick vänta på Lovisa i 15 min då hon har en annan lektion som är lite längre än vår. Vi kastade i oss maten på 5 min och när vi kommer dit så säger hon att hon menade att vi skulle va där vid 12.10. SUPER KUL!! Usch vad jag blir arg på dessa lärare.. Imorgon så har vi Tessin hjälper vilket är en dag då vi jobbar någonstans och tjänar lite pengar och får "ledigt" från skolan och sen går pengarna till olika grejer för barn i olika länder. Jag ska dammsuga huset så får jag lite pengar av mamma (hur många gör inte det?) så blir sovmorgon imorgon! Sen ska mamma på kurs och Ola är på Bergö så blir ensam hemma vilket blir super skönt! Nu blir det mys med mammsen. Pusssss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: