kariinekstrand

Plugg plugg plugg, och ännu mer plugg.

Kategori: Allmänt

Hej, just nu är det så sjukt mycket plugg i skolan som ska göras, vård, naturkunskap, engelska, idrott och matte hemprov. Jag förstår inte hur fan jag ska palla. Börjar redan gräva ner mig i mig själv, tur att jag har mina fina vänner som livar upp stämningen! Men jag menar lixom, hur tror lärarna att man ska palla? Man har ju inte bara ett ämne att plugga på, men ingen verkar fatta det utan får bara mer och mer. Nu har jag pluggat i 2 timmar och mitt huvud värker. Sitter med Ola i köket som ska laga hamburgare, och det är ju ett plus i denna gråa vardag! Nu ska jag plugga lite till och sen ska jag faktiskt krypa ner i soffan och äta o så, det är jag värd. Pusselipuss//K
 
Min Emilia och Lovisas fina bild, vi blandade lite sommar och vinter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: