kariinekstrand

Kramp i tån

Kategori: Allmänt

Heeeeej! Nu har jag äntligen fått den här jävla datan som det tagit 1,5 år för att få. Nu är jag riktigt glad! 
Imorse så var jag super trött och ville inte gå upp eftersom jag pratade i telefon till tolv inatt och någon skrämde upp mig för alla monster som fanns i mitt rum.. Sen pallade jag inte va med på idrotten så jag "glömde" kläder och Lovisa och jag gick och pluggade istället! Tur att jag fick för mig att inte va med idag då det va med andra klassen och det var afrodans! Puuuuh. Det är dock lite lustigt att när vi äntligen fått datorer som vi behövt till allt så får vår lärare för sig att vi ska skriva en uppgift på papper?? Det har vi ju aldrig gjort när vi inte hade datorer, jaja. Skulle egentligen sluta vid 16.30 men som tur är så ska jag till vårdcentralen och ta min andra HPV spruta vid fyra så jag får gå från lektionen vid 15.00, skööönt! Nu ska jag plugga och pussas med Lovisa!
 
Har ingen bättre bild då jag sitter i skolan, men jag tycker den här är vacker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: