kariinekstrand

Kära tomten

Kategori: Allmänt

Hejsansvejsan! Idag så hoppades jag innerligt på att min lärare skulle va hemma, men nej, då ska hennes dotter va frisk igen.. USCH! Så jag slutar halv fem.. Sitter iaf och myser i klassrummet med julmusik och lilla Lofisa! Sen spelar jag ju såklart happy wheels också! Mamma hämtar mig idag också och sen ska vi hem och baka nått, mys! Jag blev faktiskt glad igår när det snöade, lite mer jul känsla på toppen! Och jag längtar till i helgen då allt kommer att bli som det var innan, bara mamma Ola och jag, ja och Angus också! Då ska vi börja jul pynta också med adventsljusstakar och lite små tomtar här och där. Kanske ta fram min julstjärna också? Och sen titta på någon julfilm kanske? Ska fundera ut något bra! Nu ska jag titta på någon film om dödshjälp.. PUSS K
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: