kariinekstrand

En riktig familj

Kategori: Allmänt

Hallå! Inte gjort något inlägg på några dagar nu, men jag har helt enkelt inte orkat. I Lördags så var det ju först öppethus i skolan som vi skulle vara på, vilket inte var så roligt. Men när jag kom hem så var det bara mamma och jag hemma så vi satte oss med ett varsitt glas vin i soffan med musik och prat och lyssnade på lite musik som vi hade till hennes 50 års fest, lite Ted Gärdestad och sådär, och efter ett tag så kom Thomas Ledin och då blev vi lite mer peppade och sen efter det kom ABBA (som jag älskar!) och då höjdes volymen till max och mamma stod med skokräm och jag med telefonen och vi sjöng och dansade, Angus var ju också med och hoppade runt och bet oss. Efter en stund kom Ola hem och han tyckte också det var kul så han sjöng och dansade han med! Det var riktigt länge sen vi hade det såhär mysigt, som en riktig familj. Och snart så drar vi om på ny kula efter den här jobbiga tiden och då blir det mer av sånt här kan jag lova! Nu sitter jag i skolan och längtar efter fredag då jag ska åka iväg! 
Pusssss K
 
Jag älskar er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: