kariinekstrand

En liten biltur

Kategori: Allmänt

Halloj! Idag har jag vart i Katrineholm och hälsat på mammas barndomsvän som nyss blivit änka, vilket är super tråkigt. Men jag gick en liten promenad med Angus och tittade på mitt barndomshem som inte ligger så långt därifrån. Jag kan ju säga att jag är riktigt glad att jag inte bor i K-holm längre, bara massa gamlingar och staden går i 1km/h, och jaa, det är värre än lilla Oxelösund. Jag ser faktiskt fram emot imorgon och att komma till skolan och träffa mina pinglor igen! Dock så längtar jag inte till att plugga vilket jag skulle ha gjort under lovet eftersom det är prov imorgon. Men jaa, det löser sig sa mannen som sket i vasken. Ikväll ska vi grilla vilket ska bli super gott och det ser jag verkligen fram emot! 
 
Liten liten flicka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: