kariinekstrand

Blodet droppar

Kategori: Allmänt

Halllå! Ibland undrar jag hur folk tänker, får mer och mer plugg och mindre och mindre tid, dessutom fattar jag inte uppgifterna? Hur ska det här sluta? Nu har vi iaf haft provtagning på vården vilket var super kul! En arm som vi skulle ta blod ifrån och jag fick riktigt mkt beröm, och jag tyckte själv att det gick bra! Det var nog dagens höjdpunkt, för egentligen så har jag ingen lust att va i skolan, jag känner mig lite halv deprimerad, kanske är vädret. Vill bara krypa ner i sängen och kolla på film och gosa med min lilla plutt. Och dessutom så sitter jag och tänker på helgen som var, vad jag vill tillbaka! Allt fint jul pynt på gatorna gjorde att jag fick jul känsla, bara väntar på snön och tomten som jag faktiskt såg i förtid igår! Snart får man ju julpynta hemma också och lyssna på jul musik! Dock så ser jag inte så mkt fram emot julmusten, den är inte så god. Nu bjuder Emilia på sesam kaka, undrar hur det smakar. Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: