kariinekstrand

Ankorna badar på gräsmattorna

Kategori: Allmänt

Halloj i blåbärsskogen, lät ju bra det där! Det är ju fullkommlig översvämning överallt nu, börjar fundera på om det är regnperiod.. Idag hade jag tur iaf, kom till skolan hade 2 lektioner och fick sen reda på att min lärare som jag skulle ha hela eftermiddagen var hemma med sjukt barn! Suuuuper! Men.. istället fick vi plugg som vi skulle göra hemma, i etiken är jag klar för imorgon t.om och sen svenskan fattar jag inte ett skit av vad jag ska göra och det står att man får ogiltig frånvaro om man är borta men jag har gjort det jag kunnat och det som jag tror vi skulle göra. Jag vet inte varför men har jätte svårt för just grammatik, den får mig att vilja gå ut och lägga mig i en vattenpöl och drunkna. Hade även nationella muntligt i engelska idag vilket gick bra! Jag hoppas på ett C! Nu tänker jag inte plugga mer, jag har nu gjort det i 3 timmar så är helt slut överallt, speciellt i rumpan som får ont av att sitta hela tiden. Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av "Portkod 1321" om det då kommit upp. Hejsvejs!
 
Bjussar på den här lilla gulliga bilden!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: