kariinekstrand

ABBA kväll

Kategori: Allmänt

Heeej! Sitter i skolan och har precis haft lite lunch mys med mina pinglor, dvs äcklig mat i skolan så blev en macka och en varm choklad till det, gottigt! Slutar om två timmar och då blir det att vänta i skolan till kvart över tre bussen, suck.. Men när jag kmr hem så ska mamma och jag ha ABBA kväll med ost och kex och lite sånt smaskigt och kolla på "Mamma Mia" filmen och lyssna på lite musik och mysa! Ska bli super kul, ser verkligen fram emot det! Dock så måste vi ha hunnit titta klart på filmen innan klockan nio, för då är det bästa "Greys anatomy" som jag sett fram emot en vecka nu! Nu ska jag dricka upp min choklad och plugga lite! //K
 
Snart är det fredaaag, som jag längtar! 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad har du för planer till fredag? :D

    Svar: Jag ska iväg, vem undrar? :)
    Kariin Ekstrand

    2012-11-21 | 15:29:32

Kommentera inlägget här: