kariinekstrand

800°

Kategori: Allmänt

Hej, idag är jag en sjukling med feber.. Gjorde mig i ordning imorse och skulle till skolan men kände att jag svettades och tog tempen.. 38 grader.. Så ingen skola idag! Nu har jag legat i soffan hela dagen och är rastlös och vill kolla på söndagens awkward eftersom jag missade det, men nej då hittar jag ingenstans jag kan titta på det, HJÄLP MIG!! Är även riktigt sugen på att åka till Stockholm där det är mycket snö! Här är det ju knappt en centimeter, suck. På tv'n går iaf ensam hemma 2 vilket ger mig julkänsla, så mysigt! Och har även tittat på Barbie! Ikväll skulle jag ju egentligen gått med Emilia och tittat på "Breaking dawn part 2" som jag längtat efter i ett år nu så vi hade bokat och allt. Nej men då är båda sjuka!? En riktigt lame fredag helt enkelt, tur att jag har min älskade mamma som passar upp på sjuklingen, det gör det hela lite bättre! Hoppas ni får en trevlig fredag, K.
 
Hittade lite gamla vinter bilder, så jag får pussas med tomten istället..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: