kariinekstrand

Vad är det här för jävla skit?

Kategori: Allmänt

Hej. Idag är jag irriterad på 2 saker. 
1. Vad fan äre för jävla skit att vi nu inte ens ska få ha lucia tåg med pepparkaksgubbar och liknande? Räcker det inte med att vi inte får sjunga national sången eller säga negerboll? Jag är INTE rasist men jag kan tycka att dom som kommer till vårt land får anpassa sig efter vår kultur! Skulle jag komma till ett annat land så skulle jag ALDRIG försöka ändra deras kultur! Vad äre för jävla dumhuvud som bestämmer att vi inte får leva som vi alltid gjort? Jag tycker det här är 100% idiotiskt rent ut sagt. Jag älskar mitt land men tycker verkligen att det här är att gå för långt.  Det är ju inte så konstigt att folk blir rasister egentligen med tanke på det här. Jag säger verkligen inte att alla invandrare tycker att vi ska ta bort den svenska kulturen, men någon måste ju tycka det eftersom att den ändras. Det här är förjävligt.
2. Vad är det för jävla fel på länstrafiken? Jag visste innan att Nävekvarns bussarna inte längre skulle gå från tessinskolan men nu har dom tagit bort bussterminalen bussarna som förut gick. Det märkte jag idag när jag stod och väntade på Oxelösunds bussen som skulle ta mig hem, kön fram till bussen var hur lång som helst och sen kom aldrig bt bussen. Hade tur som ändå var bland dom första att kliva på bussen, men jag fick allt tränga mig fram. Folk stod upp enda längst bak i bussen till längst fram. Tänk om det hade hänt någon olycka? Tänk om bussen bromsat för häftigt? Då hade det verkligen INTE slutat bra. Jag förstår inte hur länstrafiken tänker, dom är ju helt jävla väck i huvudet! Usch och fy..
 
Jag blir alldeles galen på detta! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: