kariinekstrand

Sankta Lucia

Kategori: Allmänt

Halloj! Har inte gjort något inlägg på ett par dagar men har haft fullt upp faktiskt! Igår handlade jag julklappar med Emilia och sen gick vi för att se sista Twilight filmen och jag tycker att den var otroligt bra! Bästa twilight filmen helt ärligt! Dom första är ganska lame för dom är så barnsliga men i dom här 2 sista så har dom vuxit till sig och det gillar jag starkt, önskar bara att det skulle komma en till.. Får sitta och nöta alla andra istället! Har precis haft samhällsprov men kan ju inte påstå att det är det bästa jag har gjort direkt. Ber till gud att jag får ett E iaf. Fick precis reda på att jag inte klarade grammatiken i svenskan heller, super.. Fast jag hade inte förväntat mig något annat heller då jag suger på grammatik. Äsch, det löser sig sa mannen som sket i vasken! Blev ingen Lucia "föreställning" heller då vår klass tydligen hade gått med på att dom hellre ville ha sovmorgon än att gå på det och jag var inte där den dagen så det blev ju såklart bara att följa strömmen. Dock så väckte mamma mig tidigt imorse så jag tittade på det på tv istället med lussebulle och pepparkaka! Det var majjsigt. Näe nu kanske man ska gå och pilla sig i naveln. Juste köpte en fin fin mössa igår på indiska, as skönt! 
 
Snart är det äntligen fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: