kariinekstrand

Råna mellandags rean

Kategori:

Hallå hallå! Idag har jag vart inne på mellandags rean och träffat Emilia och köpte lite fin fint! Blev ett skal till telefonen och skärmskydd samt touch vantar, gratis dessutom så jag lämnade in en gammal telefon! Köpte även en klänning (dock inte på telenor butiken) och den var skit fin! Kommer en bild på den. Jag köpte en tröja och 2 linnen samt en muffinsformplåt också! Riktigt nöjd över dagens inköp måste jag säga. Speciellt klänningen som var dunder fin! Fick en riktigt snygg figur i den! (För en gångs skull). Träffade där också min gamla älskade lärare, så otroligt underbar människa måste jag säga. Nu ska jag upp och göra sallad till det grillade köttet som ska ätas ikväll! Puss K

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2176587/images/2012/pic_50dc7e11ddf2b32cc60075aa.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: