kariinekstrand

Nyår i Stockholm

Kategori:

Hallå där! Idag har det inte gjorts så mycket faktiskt, vart in och handlat lite i Nyköping och så bara. Men imorgon blir det att åka till Stockholm och fira nyår! Ja alltså, det är ju inte nyår imorgon men på måndag, fast jag åker imorgon! Ska bli riktigt kul att fira i Stockholm faktiskt, hoppas det är mer raketer där än här i lilla hålan. Men ja det är ju det med tanke på att det är mkt mer folk där än här. Usch jag märker att jag är trött. Imorgon blir det upp och duscha och göra sig lite fin samt packa allt, får ta en resväska den här gången då jag har hyfsat med packning då jag inte kmr hem förrän nästa år ;) haha! Eftersom mamma också fått en iPhone och vi nu fixat familjedealen på telenor så kan vi ha gratis videosamtal som hon tycker att vi ska ha vid tolv slaget, min kära mor, du kommer sakna mig så mkt! Natti natti små rumpslickare / K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: