kariinekstrand

Mer jul ge mig mer jul

Kategori: Allmänt

Hej! Idag hade jag turen att sluta vid 11 och det var ju verkligen inte fel! Dock så var jag inte hemma förrän ett då busschauffören inte stannade vid min hållplats även om jag tryckt på stopp, ja vad ska man säga? Inte så jag ville ställa mig upp och skrika, no way, sånt gör inte jag. Chauffören stannade inte förrän jag var nere på stan, han hoppade alltså över 3 hållplatser innan han såg att någon tryckt på stanna, väldigt snällt, super. Jag började helt ärligt nästan gråta, jag frös och var vrålhungrig + att det är skit halt ute så jag hade ingen direkt lust att halka hem. Ringde min kära mamma som efter en stund skjutsade hem mig, så underbart snällt! Har gått en sväng med Angus och sen spelat sims 3 i några timmar!  Ikväll ska vi åka in till stan för att checka in telenor butiken och deras erbjudanden.... mmmm....  Puss K
 
Boom boom bom
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: