kariinekstrand

Jordens undergång? Fuck no

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan! Idag har jag julstädat mitt rum riktigt ordentligt och det blev så fint så! Sen har det ju nu börjats med julfilmer på tv så jag satt och kollade på "Nu är det jul igen 2" och igår var det ju ettan och jag får riktig julkänsla av dom filmerna, längtar tills på måndag och mellandagarna då det bara är massor av mys hemma!
Jovisst, jorden ska ju gå under imorgon men det har jag verkligen inte tid med för jag ska till IKEA, jordens undergång får vänta. Idag har jag också slagit in lite julklappar (jag som är så duktig på att slå in paket) men dom ser ju iallafall heminslagna ut, inte så fint som dom på affärerna gör! Imorgon är det julavslutning också, ja jag vet att många redan fått det idag men eftersom Tessin är som dom är så får jag det imorgon, men det gör mig ingenting eftersom jag ändå var ledig idag! Snart ska jag gå och krypa ner i min säng med lilla vovven. Puss K
 
Another time earth, another time.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: