kariinekstrand

God jul

Kategori:

God jul allihop! Jag har haft en underbar dag med massor av god mat och superfina klappar! Fick min iPhone tidigare idag och jag bara äääälskar den! Aldrig fått något bättre tror jag!! Missade dock Kalle anka då jag var helt fast i telen.. Men den har jag ju sett 17 gånger förut så, dock så trodde jag inte att dom hade tagit bort grejer från Kalle men det hade dom faktiskt, usch måste jag säga! Och det allra bästa också! Aja, har ju min tele ändå ;) det jag fick var en pyjamas i form av kortbyxor och ett linne, påslakan, halsband, mascara ( som jag förövrigt får jätte långa fransar av), en cupcake recept bok, kroppsvård, en iPhone dårå och ett illrosa skal! Riktigt nöjd med den här dagen måste jag säga! Nu ska jag gosa ner mig i min pyjamas och mysa. Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: