kariinekstrand

Första advent

Kategori: Allmänt

Hej! Nu är jag feber fri, skönt! Har varit inne i stan idag och handlat en julstjärna som jag ska sätta i mitt fönster, funderar dock på om den är för stor eftersom jag har lågt tak och därför låga fönster, men vi får se! Har även vart hos Malin i hennes nya lägenhet och den var riktigt fin tycker jag! Blir ju också sugen på att flytta hemifrån när andra gör det, men det är ju några år kvar så jag får drömma vidare. På tal om drömmar så drömde jag att jag var 18 inatt och skulle på krogen, när jag väl var där så frågade vakten efter legg och om jag verkligen var 18 varav jag svarar att jag är det, men när jag sträcker fram legget så kommer jag på att jag är ju bara 17, så jag går därifrån, hur kan man drömma nått så puckat? På tisdag blir det troligtvis att åka till IKEA efter skolan, om vädret tillåter, och det ser jag fram emot! Nu ska jag tända första ljuset i adventsljusstaken och njuta av att julen snart är här! Pussss K
 
All i want for christmas is you,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: