kariinekstrand

Everything is better when it is with you

Kategori: Allmänt

Hej mina kära vänner och dom jag inte känner! Efter en vecka med 5 prov så är jag helt slut, så sjukt skönt att det äntligen är fredag! Fick ta bussen hem idag då mamma inte kunde hämta och jag hade en trasig lucka vid sätet framför mig som blåste hur kallt som helst (höll på att frysa ihjäl). Lyssnade på musik samtidigt för att få en fredags känsla och precis när jag skulle kliva av så började panetoz på radion, blev super glad och nästan skuttade hem! När jag i princip är utanför huset så ser jag att mamma står i fönstret och vinkar som ett fån, och självklart så kan jag ju inte hålla mig för skratt då! Min tokiga lilla mamma.. Skrev även ett lite roligt mess förut, skojade med mamma och skrev: -Jag hoppas det är upphällt när jag kommer hem! Mamma- Det blir inget vin ikväll :D Jag- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Mamma- hihihihihiihihihihihi, God jul.  Alltså vafan? hahaha, ibland älskar jag dig lite för mycket. Puss K
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: