kariinekstrand

En jävlans massa folk

Kategori:

Hellu! En jävla massa folk på tåget idag, som tur va så fick jag en sittplats så jag satt i tågets färdriktning! När jag väl kom till Stockholm så gick jag på tunnelbanan och det var en jävla massa folk så var bara att tränga ihop sig, och som vanligt så fick jag stå i mitten, kan inte hålla mig i stången i taket då jag är för kort så jag stod så brett isär med benen jag bara kunde, men balansen var verkligen inte på topp så jag stod och först ramlade in i en tjej som puttade bort mig så jag ramlade in i nån bakom mig och sen stod jag i princip och steppade tills jag återfick balansen, var sjukt jävla pinsamt måste jag säga så jag blundade.. Nu ligger jag iaf i en varm och gosig säng och är inte omringad av folk + att jag inte behöver hålla balansen! Imorgon är det nyårsafton så vet inte om jag kommer skriva nått då så jag önskar alla ett gott nytt år! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: