kariinekstrand

Buss jävel

Kategori: Allmänt

Heeej! idag har jag haft en riktigt rolig dag med Lovisa i skolan då Emilia var sjuk, vi skrattade och flamsade mest hela tiden! Fick även köra injektioner idag på vården så jag fick sticka lite med en vanlig spruta och sen en insulin grej och det var kul! Längtar efter att få sticka människor.. Bara 1,5 år kvar! Har även namnsdag idag då det är Lydia vilket jag heter i mellanamn. Men jag har även haft otur idag, fick sluta tidigt och satt på bussen hem och när vi började köra ut på motorvägen så stannar bussen och buss chauffören ropar att bussen är trasig.. Efter en stund går han ut och stänger av och slår på elen och sen funkade den igen iaf, men det gick jävligt sakta, han fick även göra samma sak en gång till lite senare. Tog en timme att ta mig hem idag alltså, i vanliga fall 40 min med skolbussen. När jag sen klev av bussen och gick dom 100 metrarna till mitt hus så var mina ben och fötter helt sönder frusna och det kändes som att det var -50 grader, men det var bara -13.. Hur ska jag överleva vintern?
 
You are beautiful

Kommentarer


Kommentera inlägget här: