kariinekstrand

Allt i sin ordning

Kategori: Allmänt

Hallå! Har fått reda på att om jag klarar sista uppgiften i engelska och får C på den så får jag C i engelska! Var ett poäng ifrån B på specialpedagogik provet (som jag inte pluggade till) och fick E på matte nationella!! Det här var en riktigt bra julklapp! Dock så längtar jag som fan till min nästa julklapp, min Iphone 4s som ligger i sin låda och väntar och väntar på att jag ska starta den.. Jag kan i princip inte tänka på något annat! Blir knäpp!! Och imorgon är jag ledig och på fredag blir det JULLOV! Fy fan så skönt det ska bli att lata sig riktigt ordentligt! I år ska även jag vara tomte, ska tomta för Angus! Undrar hur han reagerar, Pysen stod alltid och skällde och ylade och hämtade alla paket, även dom som inte var till honom och han tyckte det var jätte kul!. Så vi får se hur det blir med Angus!
 
                                    Merry christmas!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: