kariinekstrand

Så jävla bra

Kategori: Allmänt

Heeeej! 

Idag var min första dag på jobbet! Var lite smått nervös innan men gick så jävla bra när jag kom dit! På eftermiddagen så fixade jag med patienten från ankomst till avgång med datan, etiketter och stickning! Och jag har fått så himla mycket beröm! Flera personer sa att jag var jätte duktig och ännu fler sa att det inte kändes när jag stack heller! Fatta vilken underbar sommarvikarie jag kommer bli sen! Haha. Nä men känner mig riktigt nöjd med dagen, hade inte kunnat gå bättre faktiskt. Men har man en toppenbra handledare nu under utbildningen så kan man inte bli annat än toppenbra! 

När jag slutat så följde Alex med hem till mig så vi har kikat på tv, snackat och skrattat en hel del!

Jag mår så jävla bra just nu, jag har ett jobb och snart är det dags för studenten! Känns så himla bra!! 

Puss K




Kommentarer


Kommentera inlägget här: