kariinekstrand

Middag, vin och party

Kategori: Allmänt

Hallå där!

I fredags så kom Cecilia hit och vi skulle mysa med lite god mat och vin. Efter maten så blev båda sugna på att gå ut så vi begav oss till olearys där några var för fulla redan när vi kom dit vid tio. Men vi väntade på öppnandet av dansgolvet och bara satt och snackade "båtar och horor", hahah!  
Efter ett tag på dansgolvet hade vi båda träffat en hunk och helt plötsligt skulle vi på efterfest. Så vi bestämde att nä men vi skiter i sista bussen hem och hänger på. Ja, sen fick inte Cecilias hunk följa med in så vi sket i det och funderade på hur vi skulle ta oss hem. Stod ute och frös innan jag blev bjuden på taxi hem vilket var riktigt skönt! Fick dock bara sova i typ 1.5-2 timmar så jag var sjukt trött! 

Efter några timmar så bestämdes det att vi skulle åka till Ikea i Linköping och jag älskar ju Ikea så jag hängde på. Sov i bilen dit och hem men jag köpte mig två mattor, en vägglampa och några galgar. Det var ju alltid något! 

På natten sov jag som en Gud! Och idag ska jag göra i ordning i rummet, och plugga lite.. Läsa en bokjävel på engelska och plocka ut lite citat ur den och beskriva dom. Ska vara klart på tisdag och jag har inte ens börjat än, som vanligt. 

Puss K




Kommentarer

  • Cecilia säger:

    BÅTAR OCH HOROR <3
    Nej men fan, det var ju en riktigt rolig "spontan utekväll". Vakna upp i middle of nowhere med en hunk och upptäcka att man är i en schtekig herrgård och bli bjuden på morgonkaffe. Så tja, spontanius - here I come! Much funnier liksom, ehehe.
    Pussss

    2014-03-02 | 15:25:26
    Bloggadress: http://tusenordavglas.devote.se

Kommentera inlägget här: