kariinekstrand

Megamys

Kategori: Allmänt

Tjäna! 

Har haft en hyfsat bra vecka måste jag säga! I torsdags åkte mamma och Ola till Bergö så jag skulle bli ensam hemma tills på lördagen. Jobbade till tre i torsdags och skyndade mig hem för att få njuta av ensamheten. På fredagen så hade jag verkligen ingen lust att gå till skolan men fick släpa mig dit ändå. Väl där så hade jag en lektion, nästa lärare var sjuk så vi hörde om vi kunde få jobba hemma på eftermiddagens lektioner, vilket funkade finfint! Så skulle slutat 15.20, slutade 09.30! Inget att klaga på där inte. 

På dagen sen så hade jag verkligen ingenting att göra så jag hörde av mig till Malin och promenerade dit och satt och snackade och gosade med Freija. Sen begav jag mig hemåt då Alex skulle komma på kvällen. Vi lagade mat och såg på piranha vilket var en sjukt jävla dålig film! Ingen tanke bakom den alltså. 

Igår hände det inte så mycket, kikade på en serie och sen, ja, ingenting. Det var rätt tråkigt för jag var så jävla sugen på att gå ut, men nej, då ska Cecilia inte komma hem förrän på natten.. 

Men idag, då jävlar ska jag träffa min bestie igen efter en vecka! Saknat henne så sjukt mycket så det är helt sanslöst! Vi tänkte åka till stan och glo lite i affärerna och se om man hittar något roligt! 

Puss K






Kommentarer


Kommentera inlägget här: