kariinekstrand

Helgens äventyr

Kategori: Allmänt

Hallå! 

Har haft en riktigt mysig helg! 
I fredags så var det såklart skola där jag och Emilia mest flummade runt och inte orkade så speciellt mycket. 
På kvällen kom Alex och vi låg och kikade lite på tv och snackade. 

Igår kom morfar så jag var hemma ett tag innan jag begav mig av med Cecilia till Nyköping, sen Studsvik och sen Tystberga och såg massor av hjortar, dom var riktigt fina och sprang precis framför bilen! 
På kvällen sen så bestämde sig Alex och jag att gå på bio och hans två kompisar följde med, såg "Tommy", den var helt okej men lite småseg ibland och jag hängde inte alltid med i vad som hände. Men det var jätte mysigt iaf! Vi åkte sen hem till mig och sov här.

Nu ligger han och snarkar så hela huset skakar och så jag inte kan sova! Men äsch, får väcka honom snart för snart orkar jag inte lyssna på det längre. 

Puss K



Kommentarer


Kommentera inlägget här: