kariinekstrand

Hat

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig känt hat förut, inte under dom åren i högstadiet när jag blev mobbad, inte när jag blivit lämnad, men just nu känner jag hat. Hur kan två människor bete sig så jävla dumt som Niclas och Emma? Hur kan dom känna att det är rätt att Niclas åker upp hit för knulla med Emma? Jag får skäll för att jag går ut på krogen, dansar med någon kille och kanske ger bort en kyss till en helt okänd människa, vad är det då meningen att jag ska göra mot dom eftersom jag fått skäll för en sån löjlig grej? Mitt hat är så starkt, hur dom båda kan sitta och ljuga mig rakt upp i ansiktet och säga, det skulle aldrig hända nått, vi är bara vänner och sen får jag det upptryckt i ansiktet att det var jag som hade rätt. Hur kan Niclas sitta och säga att han fortfarande älskar mig och sen göra en sån grej? Hur kan en vän göra så som Emma gjorde? Hur kan Niclas sitta och säga att han inte har några vänner och det är därför Emma stöttat honom sen jag gjorde slut, då förlorade jag en vän. Eller ja, jag har förlorat två vänner eftersom Daniel också visste om det och träffade dom när han var här. Jag är värd bättre än dom allihop, jag är värd mer än skiten under skorna, det är inte dom. Jag har aldrig känt hat förut, nu gör jag det. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: