kariinekstrand

Asgarv

Kategori: Allmänt

Hallå! 

Vilka två underbara dagar jag har haft! Det har varit så kul! 
Igår så kom Alex och hämtade mig från skolan och så drog vi hem till mig, käkade lite och tog det lugnt innan Cecilia dök upp! Efter ett tag så kom även Mirabelle hit så blev en liten förfest med dryckesspel osv. 

Vid 21 så drog vi oss in till stan för att gå på olearys och dansa och ha roligt, pallade inte betala entré så kom innan tio och satt och väntade på att dansgolvet skulle öppna. Helt plötsligt så reser sig Mirabelle upp och säger att "jag ska gå o knulla, kommer snart" sen gick hon! Hahaha, asså bruden, ibland är du för skön! Men efter ett tag så smsade jag henne och då hade vakterna stoppat henne och inte släppt in henne igen, skoj. Extra kul eftersom hon hade min snusdosa och redan var hemma i Sjösa. Men jag klarade mig rätt bra och fick en o annan snus av andra. Dansade med Alex och Cecilia resten av kvällen! 

På väg till bussen så var vi båda hungriga och blev så jävla sugna på vitlöksbröd som vi bestämde att vi skulle äta när vi kom hem, så vi satt bara och tjatade om det där vitlöksbrödet enda fram tills vi satt på bussen. Efter ett tag vänder sig en man om och säger "ja vem fan vill inte ha vitlöksbröd?" Och alla började gapskratta, även han! Sen satt vi och snackade med honom och Disa som vi träffade på bussen fram till en kille kommer och sätter sig bakom mig och börjar smeka mitt hår och säger "jag har ben and jerrys och pasta hemma". Jaa.. Det var nog den sämsta raggningsreplik jag har hört så blev bara en massa flabb av alla! Men var en otroligt trevlig bussresa, alla bussresor borde vara så! Disa följde sen med hem till oss och åt vitlöksbröd och vi satt och snacka innan det blev dags att sova. 

Idag mår jag bra! Har suttit ute med Cecilia i solen hela dagen med ett glas vitt vin och lyssnat på musik och flabbat om gårdagen, har vart så himla härligt! Så nu är jag en lite nöjdare, brunare och gladare tjej! Tänk att jag har en sån underbar bästavän! ❤️ 

Puss K





Kommentarer


Kommentera inlägget här: